Informacje o MasterBrain Biofeedback Sławomir Langa w Milanowie

Jestem neuroterapeutą i fizjoterapeutą. Ukończyłem Akademię Wychowania Fizycznego na kierunku Wychowanie Fizyczne oraz Studia Podyplomowe z Wychowania Fizycznego i Zdrowotnego w Instytucie Wychowania Fizycznego i Sportu. Przez wiele lat pracowałem jako nauczyciel w liceum, pełniąc również funkcję szkolnego koordynatora do spraw Szkoły Promującej Zdrowie. Uczestniczyłem w wielu szkoleniach związanych z tą tematyką, inicjowanych przez programy rządowe.

Moja pasja do sportu i zdrowia została wystawiona na próbę, gdy mój syn uległ wypadkowi komunikacyjnemu. Pragnienie pomocy w jego powrocie do zdrowia i sprawności zmotywowało mnie do optymalizacji działań w tym zakresie. Wykorzystując wcześniej zdobytą wiedzę jako nauczyciel wychowania fizycznego i zdrowotnego oraz doświadczenie jako zawodnik i instruktor karate Kyokushin, postanowiłem stawić czoło temu wyzwaniu. Kontakt z wieloma specjalistami w dziedzinie rehabilitacji oraz wdrażanie ich wiedzy i umiejętności było dla mnie niezwykle cennym doświadczeniem.

W tym okresie ukończyłem studia medyczne na kierunku Fizjoterapia oraz ponad 100 szkoleń z zakresu neuroterapii i fizjoterapii. Szkolenia te obejmowały techniki EEG, analizę QEEG, EEG Biofeedback, trening wegetatywny, techniki szybkiego czytania, techniki pamięciowe, gimnastykę wzroku, masaż leczniczy, profil rozwoju człowieka według G. Domana oraz Program Organizacji Neurologicznej, stabilizację, terapię manualną i terapię wisceralną.

Dzięki sugestii i wsparciu merytorycznemu doktora Kazimierza Smyka od roku 2013 jako pierwszy w Polsce świadczę usługi 19-kanałowej terapii mózgu. Doświadczyłem osobiście, że największe ograniczenie drzemie w naszym nastawieniu, a nie w naszych możliwościach.

dziecko korzystające z komputera

Praca z osobami dorosłymi i dziećmi

W moim gabinecie koncentruję się na pracy z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi, które zmagają się z problemami takimi jak trudności w nauce, zaburzenia koncentracji czy niska samoocena. Każde spotkanie jest dostosowane do indywidualnych potrzeb, co umożliwia skuteczniejsze osiąganie zamierzonych celów. Dzięki metodzie 19 kanałowego biofeedbacku możliwe jest poprawienie wyników w nauce oraz ogólnego samopoczucia i funkcjonowania.

Jako terapeuta kładę nacisk na indywidualne podejście do każdego klienta oraz na stworzenie komfortowej atmosfery podczas sesji. Ufam, że dzięki mojej pracy i metodzie Biofeedback możliwe jest osiągnięcie znacznej poprawy w funkcjonowaniu mózgu oraz jakości życia klientów.

 

 

 

Wykaz wybranych szkoleń

- Advanced Brain-Based Assessment Methods using Quantitative EEG (QEEG) and Event-Related Potentials 
- Applications of the EEG
- ACL mity dotyczące postępowania po urazie kwalifikacji do zabiegu i rehabilitacji
- Aromaterapia
- Bark- osteopatyczne strategie terapii
- Biodro-osteopatyczne strategie terapii
- Ból kręgosłupa – spojrzenie osteopaty i terapeuty medycyny wschodu
- Chód w hemiplegii
- Czerwone flagi w fizjoterapii oraz bezwzględne przeciwwskazania do terapii (EBM)
- Częstomocz, pęcherz nadreaktywny, nietrzymanie moczu – diagnostyka różnicowa
- Diagnostyka i terapia w zespole cieśni nadgarstka
- Diagnostyka i terapia zaburzeń w obszarze nerwu błędnego
- Diagnostyka różnicowa bólów głowy
- Diaphragm Concept Diagnostyka Funkcjonalna i Terapia w obrębie przepony
- Dyskopatia – podejście praktyczne oparte na dogłębnej analizie naukowej
- EEG – Biofeedback I Stopnia
- EEG – Biofeedback II Stopnia
- HEG Bifeedback
- QEEG a EEG Biofeedback
- Fizjologia dysku - mechanizm dyskopatii i postępowanie terapeutyczne
- Gimnastyka wzroku „Koloroterapia i wzrok”
- Gimnastyka wzroku metodą Batsa
- Gimnastyka wzroku „Sztuka świadomego widzenia”
- Górny otwór klatki piersiowej – diagnostyka i terapia
- Klatka piersiowa – wieloukładowe spojrzenie 
- Konczyna górna w hemiplegii
- Konflikt panewkowo-udowy - analiza problemu
- Kręgozmyk - poważna patologia w obrębie kręgosłupa. Diagnostyka i terapia
- Kurs szybkiego czytania i technik pamięciowych
- Łąkotki - amortyzatory kolana
- Masaż leczniczy w zakresie masażu klasycznego, sportowego, relaksacyjnego, izometrycznego, kontrlateralnego
- Międzynarodowy kongres poświęcony leczeniu dysfunkcji dna miednicy
- Mobilność
- Możliwości fizjoterapeuty w terapii i profilaktyce pacjenta proktologicznego
- Neurofeedback - Lynda i Michael Thompson

- Obrzęk limfatyczny po mastektomii - sposoby terapii z perspektywy osteopatycznej i klasycznej
- Odcinek szyjny kręgosłupa - diagnostyka i terapia 
- Osteopatyczne wsparcie pacjentów z depresją
- Powiązania stopy z innymi dysfunkcjami narządu ruchu 
- Powięziowa terapia wisceralna
- Praktyk NLP
- Problemy wisceralne pacjentów – jak odczytywać, różnicować i rozpoznać objawy trzewne
- Program Edukacji Zdrowotnej – Agresja i przemoc międzyrówieśnicza
- Program Edukacji Zdrowotnej – Realizacja programu w Szkołach Promujących Zdrowie
- Profil rozwoju człowieka wg Glena Domana oraz Program Organizacji Neurologicznej
- Przepuklina i rozejście kresy białej – poważny problem urologiczny
- Przewlekły ból w praktyce fizjoterapeutycznych
- Rehabilitacja dziecka z uszkodzeniem ośrodkowego układu nerwowego – „Z kręgu rodziny do społeczeństwa”
- RSA Biofeedback w diagnostyce i terapii
- Spastyczność w uszkodzeniach ośrodkowego układu nerwowego
- Sprawdzone protokoły postępowania po urazach kończyny górnej
- Stabilizacja – Centralna stabilność – niestabilność. Kompensacyjne schematy ruchowe przy dysfunkcjach systemów stabilizujących
- Stabilizacja – Nowoczesna koncepcja stabilizacji stawów kończyn
- Stabilizacja – Problemy niestabilności w rejonie SzOK i PSzP przy niewydolności systemów stabilizujących
- Stabilny tułów – aktualne spojrzenie terapeutyczne
- Stożek rotatorów - od diagnozy do optymalnej interwencji fizjoterapeutycznej
- Stres, bezsenność, zmęczenie – spojrzenie osteopaty i terapeuty medycyny wschodu
- Techniki badań EEG
- Tendinopatia – dlaczego i jak dozować obciążenia?
- Terapia manualna
- Tkanki miękkie w praktyce fizjoterapeuty. Rola powięzi w dysfunkcjach czynnościowych
- TRENING CORE
- Trening Medyczny
- Trening Trenerski NLP
- Triathlon bez urazów - czy to możliwe?
- Wspieranie dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi razem – rodzice szkoła i porania psychologiczno - pedagogiczna
- ZDROWE PLECY
- Zdrowy bark
- Zespoły uwięzienia nerwów i cieśni anatomiczne